Wednesday, July 1, 2009

aku jwb soklan apa ntah nii

1. apa perasan sekarang
tengah pk mana nk cari duet utk degree ni..hadoi..itu masalah utama..xdak duet mcm mls je nk blaja..

2. saya nak makan
yg mcm iklan pizza hut skang ni..suma nk..!!!!

3.saya x suka
orang suka b'lagak,penipu,gedik..benci btoi..

4. impian saya
jadi sangat kaya..n bole beli suma bnda..umah cam istana..n sumanya lengkap..pas2 kn ada anak 2..sepasang..boy n gurl..sweetnya

5. haiwan yg saya tidak suka
kucing..aku plg x suka kucing time part2 dia nk gesel kt kaki aku..so phm2 ja la..100 m dia terbabas ke dpan sbb aku sepak dia..mmg jahat kn aku ni..

6. saya harapkan
impian 2 jd kenyataan la..huhu..apa yg suka aku dapat..apa yg da jadi, kekal utk spjng hayat..n aku x give up apa pn yg jd kt aku

7. jika boleh diputarkan masa
saya nak zaman remaja saya sahaja..2 kenangan terindah..kalo bole xnk b'cinta..skang ni byk derita dari bahagia..hurmm

8. saya pada 10 thn akan datang
sngt kaya..mb xkan kawen..n ada anak angkat..hurmmm

9. hp saya adalah
???????


10. saya pernah bercinta sebanyak
2 kali..rsnya stakat 2 kali je..insyaallah..xdak cinta ke 3 da lpas tu x kira la apa pn jadi..

11. saya suka pada
sesuatu yg lawak..

13. pernah dikhianati
pernah..selalu..n smpai skarang

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
rs mcm nk tampar dia b'kali2..babi la hg ni..g mampos la..babi..babi..babi..babi

15. senaraikan 8 orang untuk di tag
no one

No comments:

Post a Comment